.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش عضو شورا به خبر « شمال نیوز » ؛
جلسه عصر امروز شورای ساری مغایر آئین نامه داخلی بود / در نشست مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی در تهران هستیم
شمال نیوز : یک عضو شورای اسلامی شهر ساری در نامه ای به رئیس شورای شهر دلایل خود را برا عدم حضور در جلسه عصر امروز این شورا اعلام کرد و خواستار برگزاری جلسات شورا مطابق با آئیس ناه داخلی شد .
جلسه عصر امروز شورای ساری مغایر آئین نامه داخلی بود / در نشست مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی در تهران هستیم

به گزارش شمال نیوز، ذوالفقار شریفی در گفتگو با شمال نیوز با اعلام این خبر گفت : در مکاتبه ای با پرویز شعبانی ، موضوع جلسه دو روزه اینجانب و دیگر اعضای کمیسیون سرمایه گذاری در نشست مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی در شورای شهر تهران را یادآور و خواستار لغو جلسه امروز شدم . 

 

این عضو شورا گفت : این جلسه دوروزه در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار خواهد شد اما بدلیل هماهنگی ها باید بیست و چهار ساعت قبل در جمع سرمایه گذاران حاضر شده و  زمینه اجلاس را فراهم نماییم که تداخل یافت با جلسه امروز شنبه که با لغو آن به زمان دیگری موکول خواهد شد .

 

در این نامه خطاب به رئیس شورا آمده : جنابعالی بدون هماهنگی با اینجانب به عنوان عضو شورا و رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورا اقدام به برگزاری جلسه فوق العاده در 8 مرداد نمودید و در آخر وقت اداری روز پنج شنبه نیز در این خصوص اطلاع رسانی کردید ، در حالی که طبق قانون جلساتی اینچنین باید با نظر هیئت رئیسه و با تصویب شورا و درخواست استاندار ، فرماندار و یا مسئول مرتبط برگزار شود .

 

شریفی در این نامه تصریح کرد : جلسه امروز عصر با توجه به عدم حضور چند عضو شورا و همچنین مغایرت با آئین نامه های داخلی شورا بوده و باید لغو گردد .

 

این عضو شورای شهر ساری در پایان خواستار برگزاری جلسه جدید در خصوص انتخاب اعضای هیئت رئیسه با رعایت آئین نامه در زمان و وقت جدید شد  .

 

گفتنی است ؛ جلسه عصر امروز در شرایطی به دلیل آنچه عدم هماهنگی ها و مغایرت با آئین نامه از سوی عضو شورا اعلام شده ، لغو گردید که در نامه رئیس شورای اسلامی استان به روسای شوراهای شهرهای مازندران ، آخرین مهلت تعیین تکلیف هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرها را تا تاریخ 13 مرداد اعلام کرد .

 

شمال نیوز صبح امروز از احتمال حد نصاب انداختن جلسه شورا از سوی اقلیت منتقد شورای شهر ساری خبر داده بود که با این مکاتبه دلیل عدم حضور برخی از اعضا مشخص شود .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.